joi, 15 iulie 2010

Ce părere aveţi?

S-ar părea că nu e chiar imposibil de realizat o asemenea "faţadă" pentru şcoala în care lucrezi. Nici măcar pentru un profesor din "vechea gardă", aşa ca mine, care învaţă să lucreze cu calculatorul abia acum, la vârsta la care alţii leagănă nepoţi. Nu ştiu cum le-o fi plăcând altora, dar mie îmi place ceea ce începe să prindă contur şi asta mă face să nu simt oboseala a ore întregi petrecute cu ochii în ecran, scotocind în căutarea unor soluţii pentru problemele ce se ivesc pe măsură ce îmi doresc mai mult.
Aştept, dragii mei(colegi, elevi, prieteni cunoscuţi ori virtuali) reacţii. Criticilor mei...mulţumiri, pentru că doar cu ajutorul lor voi avea putere pentru Citius, Altius,Fortius!

2 comentarii:

  1. Draga doamna, sincere felicitari! Ma bucur sa regasesc la dumneavoastra acelasi spirit tanar si aceeasi prospetime, cu care m-ati obisnuit de cativa ani incoace.
    Abia astept sa ne revedem in toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincere felicitari,doamna profesoara!Demonstrati si un vizibil talent in informatica,ceea ce nu ar trebui sa mire,data fiind mentalitatea si modul d-voastra de a privi lucrurile.Tineti-o tot asa si in continuare!

    RăspundețiȘtergere