vineri, 10 iulie 2020

Am încheiat primul an de gimnaziu!

A fost un an școlar atipic, cu semestrul al doilea arestat la domiciliu și derulat pe o platformă ce s-a dovedit a fi utilă, dar care n-a putut înlocui școala școală. Ne-am văzut tare puțin începând din 11 martie încoace și, trebuie să recunosc, mi-a fost dor de puștii mei de la V A. Nici n-am apucat să îi cunosc prea bine și hop! pandemia ne-a trimis la distanță. Au fost apoi examene în școală, și ale noastre, și ale celor de la liceu, care n-au mai avut loc în clădirile lor.... Anul școlar se terminase, practic, în coadă de pește pentru copiii de la clasele V-VIII. Nu mi-a plăcut. Ar fi fost primul an din cei 36 de când lucrez la catedră, să nu punem un punct ferm primului an școlar de gimnaziu. Așa că am purces la drum: completat carnetele de note cu mediile fiecăruia, făcut o listă ierarhică, comandat și completat diplome, colaborat excelent cu mămicile, comandat coronițe și cărți, aranjat toate, dăruit inimioare roșii tuturor pentru a marca locul în spațiu conform normelor de siguranță sanitară, invitat toată lumea la școală, invitat de onoare pe doamna învățătoare Violeta Faliboga, suportat căldură mare, monșer, scurtat speech-ul, ca să nu leșinăm de căldură, înmânat premii, transmis felicitări, primit flori și mulțumiri de la mămici, transmis mulțumiri colegilor mei și doamnei învățătoare, schimbat impresii din primele săptămâni de vacanță, făcut promisiuni pentru următorul an școlar, simțit bucurie uriașă pentru treabă bine făcută.... GATA! Abia acum e gata, dragii mei! Deși până în 31 august mai suntem în clasa a V a, am finalizat, azi, primul an de gimnaziu. 27 înscriși, 27 promovați, 20 de medii între 9,50 și 10, cea mai mică medie 8,08.... Să tot terminăm așa! Dar cu școala- școală, văzându-ne, auzindu-ne, corectându-ne, completându-ne, făcând și altceva decât strict carte, așa cum fac Ilinca, Rianna, Maria, Lorena, Elysa și Ali la volei și David, Radu și Iustin la fotbal. Pe umerii voștri, prin munca și realizările voastre școala e mai bine cunoscută și mai apreciată în oraș. Sănătoși să vă știu și bucuroși să ne vedem în toamnă! Nu uitați: Cine nu citește la timp, înțelege prea târziu! Vacanță frumoasă! Vă iubesc diriga și doamna învățătoare!

Un comentariu: