duminică, 3 octombrie 2021

Primele premii din acest an școlar

Nici nu s-a uscat prea bine cerneala pe primele pagini ale caietelor de septembrie și iată vești bune: avem două premii I la concursul inițiat de SOPS (Spune-mi o poveste pentru suflet) și prietena copiilor, Ioana Revnic. Lorena Bozăian a obținut premiul I la categoria ei de vârstă pentru creație șiterară, iar Iustin Rebenciuc pentru fotografie. Doi copii frumoși, harnici și buni, care au împărtășit cu lumea trăiri din vacanță. Trăiri personale, intense, care i-au marcat și care le sunt adevărată învățătură. O învățătură dobândită prin experiență personală e o învățătură solidă, profundă, perpetuă, o învățătură ce devine un mod de viață. Bravo, copii! "M-am bucurat de razele soarelui care îmi mângâiau fața de la primele ore ale dimineții, de marea albastră și caldă, de nisipul auriu și fin. Mă trezeam dimineață, mai devreme chiar decât o făceam în timpul școlii pentru a mă bucura de rasăritul minunat, care efectiv îmi încălzea inima și mă simțeam atât de fericită! Oare unde au fost până acum toate aceste senzații și sentimente? Parcă a trecut o viață de când nu le-am mai simțit…" Lorena
Surorile lui Iustin, într-o fotografie intitulată: Am învățat bucuria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu