duminică, 19 martie 2023

Povesti din Ograda

Ograda lui Creangă se dovedeşte şi în acest an primitoare pentru toţi cei care îşi doresc să se joace şi să înveţe şi în week end. Iniţiat ca o alternativă de învățare și de petrecere a unui timp liber de calitate oferită elevilor școlii, proiectul îşi doreşte, în mod deosebit, asigurarea de șanse egale copiilor aflați în situații de risc școlar, optimizarea procesului de incluziune în comunitatea școlară, cultivarea stimei de sine, socializare diversă în cadrul atelierelor pe care le desfăşurăm lunar. Activităţile se desfăşoară în 12 ateliere: • Astronomie pentru începători • Construim roboţei • Sport • Dans • Teatru flocloric • Acvaristică • Arta plastică • Artcraft • Armonii • Arta culinară • Origami • Tradiții Păreri? “Este foarte fun la acest atelier. Mi-a dat posibilitatea să mă distrez împreună cu colegii, să cunosc mulți copii, să îmi fac prieteni noi. Am rămas prieteni în continuare.” M.C,14 „Nu se poate să ne vedem de mai multe ori?” E.G., 12 „Ce încântată venea acasă după fiecare activitate! Nu se mai oprea din povestit cum au vorbit, cum s-au jucat, ce au mai scornit… Abia aștepta următoarea întâlnire. Cred că se simt minunat și că ar trebui să se desfășoare mai des aceste activități.” F.B.-42 „Doamna, ce fain e aici! N-aș vrea să se mai termine.” Sora Emei „Vin că îmi place să mă joc și să cunosc alți copii.” Aida „A fost super și azi, ca și data trecută”. Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu