duminică, 18 iunie 2023

SUCCES, copiii mei dragi!

Sunet de clopoțel. Ultimul din acest am. Ultimul în această școală pentru promoția 2014-2023. Printre absolvenții acestei promoții, copiii mei. 26 de adolescenți frumoși, în sufletele cărora se împletesc inocența copilăriei și hotărârea tinereții, visurile proprii și nădejdile părintești, încrederea în sine și temerile legate de viitor. N-au fost ei cei mai harnici, și nici eu cel mai bun diriginte, dar, timp de patru ani, ne-am avut unii pe ceilalți și ne-am străduit să ne fim Bine, și Lumină, și Zâmbet, și Încredere, și Libertate, și câte sunt folositoare în viață. N-a fost ușor. Copiii aceștia au trecut prin provocări neîntâlnite de alte generații: carantina, pentru care nimeni n-a fost pregătit; pandemia prelungită, cu școală în on line; îngrijorarea provocată de războiul din proximitate; greva corpului didactic din ultimele săptămâni de gimnaziu. Sunt provocări peste care am trecut, cumva, cu toții, elevi, părinți și profesori. Am nădejdea că, dincolo de aparențe, toate acestea i-au făcut mai puternici și că vor găsi puterea de a trece, în continuare, peste toate vijeliile în care îi va arunca viața. Prima va fi mâine și miercuri, când vor participa la Evaluarea Națională. Calm, atenție și ochiul interior larg deschis, Alexandru, Nicolas, Daria, David, Rianna, Lorena, Iustin, Vanessa, David, Damian, Ecaterina, Iustin, Eric, Alexandra, David, Petra, Bianca, Elisa, Razvan, Radu, Andrei, Alexandra, Mihai, Maria, Darius, Ilinca! SUCCES!
Și nu uitați: Infrânt nu ești atunci când sângeri, nici ochii când în lacrimi ți-s. Adevăratele înfrângeri, sunt renunțările la vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu