joi, 20 iulie 2017

Ce am mai facut în ultimii 5-6 ani?

 Multe. De toate. Si rele, dar mai multe bune. Uneori mai evidente, alteori cunoscute doar de noi, dar au fost multe evenimente care au însemnat muncă susținută, insistență, reluări, tensiuni uneori. Am mai crescut. Am acumulat. Am experimentat. Am învățat. Am și greșit, și am suferit, și am plâns, și ne-am și certat. Dar am reluat. Sau măcar am încercat.
 Pe rand, vom aduce la lumina esențialul din ceea ce stă ascuns sub praful timpului așezat aici de la început de deceniu. E un praf pe care nu ni l-am dorit, dar știti cum spune cronicarul: Nu sunt vremurile sub cârma omului, ci bietul om sub cârma vremii. Ca urmare, s-au strâns de toate în tezaurul organizației noastre școlare. Am vrea să le împărtășim. Fie și virtual.  De ce? Pentru ca avem ce să spunem. Și ce să arătăm. Și, uneori, ce să regretăm. Pentru că numai împărtășite trăirile noastre devin modele, puncte de plecare, exemple de cum se poate/ nu trebuie sa se traiasca viața în școală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu