vineri, 25 iunie 2021

Bilanț de șase

Cum- necum, cu toate piedicile, fie ele legislative, de dotare, de funcționare, de gestiune, de management, dar, mai ales, de comunicare, am pus punct unui alt an școlar. Unul atipic. Neprietenos. Fără suflet. Trăsnit. Cu prea puține bucurii, și acelea mai degrabă furate decât trăite, cu prea puțină interacțiune, cu depărtări sufletești incredibile, cu pierderi afective care vor fi tare greu recuperate, cu jocuri nejucate, cu păreri nerostite, cu visuri neîmpărtășite.... Măcar de ar rămâne doar acești doi ani singurii anormali din viața noastră! Dincolo de orice neîmplinire, rămâne bucuria de a-i vedea pe ei, pe puștii mei, bucurându-se de o zi cu soare, fără măști, fără teme, fără note, fără griji. Și bucuria de a le întâlni părinții bucurându-se de strălucirea din ochi! Și bucuria de a împărtăși mulțumirea că, dincolo de neobișnuit, am mai crescut cu un an, cu un vis, cu o nădejde! Am adunat de toate, și mai bune, și mai puțin dorite, dar așa ne construim mereu: din toate realizările și eșecurile noastre, din lumina zilelor și întunericul nopților, din vorbele auzite și analizate, din îndemnuri, din laude și certuri, din promisiuni și regrete, din tot ceea ce e omenesc posibil. Și puștii mei se construiesc frumos: unii au, deja, o structură bine înrădăcinată; unii se mai caută printre copilării nealterate; unii se prostesc precum pisoii alintați de soare; unii se jenează când mama îi îmbrățișează; unii sunt direcți și tăioși, alții lasă de la ei, doar să fie bine general; unii sunt introvertiți și, uneori, nu se înțeleg nici ei, alții dau pe dinafară de glume și șotii.... Niciunul nu ar vrea să supere pe cineva; dacă, totuși, se întâmplă, ochii lor sinceri nu te lasă să te superi de tot! Vă mulțumesc că existați în viața mea: Alexandra, Ali, Bianca, Daria, Eca, Elisa, Ilinca, Lorena, Maria, Petra, Rianna, Vanesa, Alex, Andrei, Damian, Darius, David, David, David, Eric, Iustin, Iustin, Mateo, Mihai, Radu, Răzvan și Vlad! De la voi îmi trag seva care-mi dă motive să continui. Prin voi mă întorc în copilăria mea și a copiilor mei. Cu voi, fiecare zi e mereu însorită. Aveți grijă de voi, ca să am de la cine să fur energie și în anul școlar următor! Vă iubesc și vă doresc o VACANȚĂ FRUMOASĂ! PS- Nu sunt acri, sunt doar somnoroși. Programul lor școlar i-a învățat să doarmă până târziu, dar știți cum e: orice învăț are și dezvăț!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu