duminică, 10 iunie 2018

Am pastrat Steagul verde, dar....

Da, am fost iarasi evaluati de cei de la CCDG(5 iunie 2018) si am ramas posesorii primului Steag verde din Romania. Am fost prima Eco-scoala romaneasca intrata in clubul Eco Schools in Europe pe un program de activitati care a convins, care a implicat, care a creat. Am fost vizitati, cu ceva ani in urma, de Sergio Santos, presedintele fundatiei si retelei eco scolilor europene. Am vorbit multe si importante cu dumnealui, ne-a dat sfaturi si a luat cu el, in traistuta bucovineana cu baier rosu, visuri, sperante, idealuri verzi ale unei comunitati scolare pline de entuziasm. Incet, entuziasmul a scazut. Hotararea s-a mai atenuat. Spiritul acela verde a obosit. Stiu ca vor marai unii, ca vor protesta altii, ca vor ridica tonul, proletar, multi, dar asta constat eu: ca la intrarea in clase e nevoie sa fac mereu observatii in legatura cu starea de curatenie, ca plantele din scoala sunt ingrijite de femeile de serviciu si nu de ecoscolari, ca in preajma scolii sunt mereu aruncate ambalaje si deseuri, ca se aduna prea putina maculatura in campaniile scolii, in comparatie cu ceea ce se iroseste, ca la locurile de joaca din cartier e prea multa mizerie, ca suntem, de fapt, foarte buni la teorie si mai putin la fapte. E necesar sa ne dezmortim, dragi colegi si elevi, sa fim verzi mai mult in interior, ca sa redevenim verzi si in exterior!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu