marți, 9 noiembrie 2010

eTwinning pe portativ

Şi au fost săptămânile eTwinning. Nu s-a întamplat mare lucru. Multitudinea de obligaţii de tot felul faţă de şcoală şi familie şi o răceală zdravănă a celei care s-a înscris în activitate au făcut ca octombrie să îşi ia rămas bun fără să ne realizăm planul de repetiţii. Şi a venit noiembrie. Şi m-am înşelat cu privire la deadline. Şi am constatat în ultima zi că nu mai e nimic de făcut. Şi eram gata să renunţ. Doar că am norocul unor colaboratori încăpăţânaţi- copiii de la VIB: Iuliana, Alexandra, Cătălina, Anca şi Andrei. Nici nu au vrut să audă de capitulare; m-au adunat, au căutat soluţii, au repetat ceea ce începusem cu vreo trei săptămâni mai înainte, l-au înnebunit pe profesorul de muzică, l-au zăpăcit pe tatăl Iulianei, au cântat până la epuizare...şi au reuşit: au înregistrat cântecelul nostru pentru care domnul de muzică ne-a făcut de toate- şi aranjament muzical şi orchestraţie şi înregistrare. Şi...a plecat cântecelul către NSS România. Şi acum aşteptăm rezultatele...Indiferent care vor fi fiind, copiii aceştia sufletişti mi-au dat o lecţie grozavă: să nu renunţi dacă a mai rămas o firimitură de şansă!
Mulţumesc, dragii mei! Vă iubesc şi vă consider colaboratorii mei cei mai dragi!
Iată textul cântecelului(vom posta şi cântecelul în curând)
eTwinning/Cântec pentru prieteni


Ceasul a sunat,
Iute m-am sculat,
Că m-aşteaptă mulţi prieteni
Să mă-ntrebe ce-am visat.
Am prieteni mii,
Veseli şi zglobii;
Printr-un click mă-ntreabă iarăşi
De nu i-am uitat.

R.
Nu, nu i-am uitat, ştiu sigur.
Cum? Că doar cu ei înving.
Suntem prieteni printr-un click
Şi fraţi prin eTwinning.

Asta-i ţara mea
Şi mă mândresc cu ea,
Dar aş vrea să mai cunosc
Şi lumi de dincolo de noi.
Iată am plecat,
Prin lume-n lung şi lat
Ca să vă privesc în ochi,
Vă spun: Veniţi cu noi!

R.
Nu ne vom uita nicicând
Căci vrem să construim ceva.
Prin eTwinning, buni prieteni,
Sigur vom putea.

Text şi melodie-prof. Oltea Prelucă
Aranjament muzical, orchestraţie şi înregistrare-prof. Adrian Şoiman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu