duminică, 17 aprilie 2011

Ar fi trebuit să fim la Sannicandro, să ne luăm premiul. Nu meritam?

Da, ar fi trebuit ca săptămâna asta să fim în Italia, să participăm la finala festivalului şcolar de la Sannicandro Garganico. Am muncit mult, am făcut o treabă foarte bună, am fost felicitaţi de organizatorii care ne-au vizionat înregistrările, dar...ce folos? Nu s-au găsit bani pentru ca aceste mici româncuţe să ajungă acolo unde meritau, să promoveze în felul lor valorile româneşti. Pentru şcoală, pentru copiii ei minunaţi niciodată nu se găsesc soluţii. Doar pentru campanii electorale, de varii culori. Doar pentru gondole ori pentru pavele(ba chiar, pentru cele din urmă, de câte două ori pe an!), pentru asfalt care, după costuri, pare să fie suflat cu aur, pentru excursiile în străinătate ale aleşilor, cu familiile lor cu tot, eventual.
Am bătut la toate uşile în perioada de grevă(chiar am profitat de această formă de protest!): la Consiliul Judeţean Suceava, la Primărie, pe la cabinetele senatoriale şi ale deputaţilor de Suceava....În zadar. Felicitări, urări de sănătate, încurajări, zâmbete mincinoase...nici un fel de sprijin. În proxima campanie electorală vom afişa propriile speranţe, cărora li s-au frânt aripile, lângă fotografiile, cu siguranţă mari şi plesnind de grija poporului, care vor costa însutit pe cât ne-ar fi trebuit nouă.
Materialul, cu prezentarea, în deschidere, a unor minunate imagini din România, a fost trimis în Italia şi, pe baza lui, am fost admişi, cu felicitări, în finala festivalului. Rugăm doar să aveţi puţintică răbdare; primele două minute s-au transferat fără sonor. Vom repara cât mai curând această eroare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu