marți, 21 iunie 2011

Concurs si simpozion interjudetean “Portret de dascal”

Frumoasă iniţiativa colegilor olteni, aceea de a sărbători, elegant şi entuziast, tradiţionala zi a învăţătorului la 30 iunie! Mai jos am spicuit din propunerea lor:
De ce „Portret de dascăl” o temă de concurs,o tema de simpozion interjudetean? Simplu! E nevoie de excelenţă, de performanţă, de echilibru, de entuziasm, de conştiinţă, de demnitate profesională, de modele, de recunoaştere a valorilor, de flexibilitate, pasiune, devotament, de inovaţie şi inovare, de receptivitate la nou, de empatie, de motivaţie intrinsecă.
E mult, e greu, dar nu imposibil atâta timp cât ele sunt parte componentă a dascălului român!
Prin acestea îşi realizează „portretul”, le transformă în amprentă puternică în viaţa elevilor prin generozitate profesională şi asigură calitatea învăţământului românesc.
Organizator:
Şcoala Generală “Constantin Brâncuşi” Tg. Jiu
Calendarul activitatilor:
21 iunie 2011 – lansarea concursului
21-28 iunie – înscrierea şi primirea lucrărilor
29 iunie – jurizarea
30 iunie – Simpozion “Portret de dascal” si premierea
30iunie-15 iunie – trimiterea diplomelor de excelenta si premii
Concursul are trei sectiuni:

ELEVI:
1. Sectiunea prezentare PowerPoint
Pentru dascalul meu
Sunt si rezultatul tau !

2. Sectiunea creatie literara
Dascalul care mi-a schimbat viata
Cum arata profesorul viitorului
Cum imi doresc sa fie dascalul meu

3. Sectiunea fotografie
Imagini pe care le pretuiesc

CADRE DIDACTICE:

1. Sectiunea prezentare PowerPoint
Cine sunt eu?
2. Sectiunea creatie literara
Ce activitate din cariera mea ma reprezinta?
Si eu am fost elev...
Amintiri la care nu pot renunta !
Cea mai frumoasa manifestare de dragoste primita de la elevii mei
Cand am regretat? Cand am fost fericit?
Imagini pe care le pretuiesc (momente extreme din cariera de dascal)
Ce ai scris pe sufletul elevului tau?
Am fost zilnic lectie de viata elevului meu?
Pledoarie pentru frumusetea din noi
Educam pentru excelenta?

3. Sectiunea fotografie
Fotografia care ma emotioneaza

PĂRINŢI:
2. Sectiunea creatie literara
Imi pasa cum arata dascalul copilului meu
Ce parte din copilul meu i-o datorez?

-participa prescolari, elevi ai claselor I – VIII, cadre didactice,parinti;
-lucrarile vor fi realizate pe foi de dimensiune A4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu