miercuri, 4 mai 2011

Bucurii de Armindeni



A venit, în sfârşit, primăvara şi la noi!
Ne-o spun pomii ninşi de flori, covorul de păpădii de pe marginea drumurilor, concertul păsăretului, gălăgia prichindeilor ieşiţi la joacă prin te miri ce resturi de locuri de joacă de altădată, primele tricouri apărute pe stradă....Mă rog, asta era mai ieri-alaltăieri, când nostalgicii şi-au amintit de parăzile de ziua muncii, dragi tovarăşi, de altădată...
Noi am sărbătorit Armindenii prin muncă; am participat la faza judeţeană a unui concurs de folclor care a umplut mall-ul în care s-a desfăşurat de culoare, sunet, veselie şi exuberanţă. N-am punctat noi nemaipomenit(s-a făcut atunci ora de dirigenţie, n-are rost să mai repetăm!), am obţinut o menţiune(data viitoareeeeeeeee.....!)şi ne-am bucurat de o zi minunată.
Am făcut o listă de priorităţi şi, pentru a obţine mai mult, e nevoie de muuuuultă muncă, dar şi de susţinere financiară, de o selecţie mai riguroasă a membrilor echipei şi de un nou program. Marcat,deci, pe listă şi, după "Săptămâna Comenius", o luăm de la capăt. Şi sperăm în seriozitate mai mare, repetiţii mai multe şi rezultate mai bune.
Până una-alta, am văzut multe, am învăţat şi mai multe şi am dansat fie doar noi, repetându-ne paşii


fie împreună cu alţi minunaţi colegi din Bucovina noastră dragă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu